Toppat med kanel

 
Frukost är den viktigaste måltiden på hela dagen! Får jag inte det så är nästan den dagen förstörd. Ja så funkar jag och säkert många andra också. Lunch äter jag alltid efter att jag gått promenad. För att fylla på energiförrådet lite liksom. Middagen här är alltid varm och något rejält! 3 stora måltider och kanske frukt/smörgås mellan där. I förrgår åt jag en fruktsallad till lunch. Det håller jag mig mätt på länge. Jag tog även lite keso i och toppade med kanel. Mums! 
 
 
Idag är första dagen på länge som det inte varit sol. Det har till och med regnat! Jag gick 1,1 mil ändå och fick bara lite vatten på mig. Hehe. Det torkar och man känner sig nästan ännu duktigare när man går då vädret är dåligt och många andra stannar inne. Löjligt kanske?!
Emil sover nu och jag ligger på soffan. Kanske borde passa på att stänga ögonen lite när tillfälle ges!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0