Sommarfest

Ja i lördags var det den årliga sommarfesten på jobbet. Förra året var jag inte på den eftersom Emil var så liten. Men i år fick jag en inbjudan och den tackade jag ja till. Var jätte trevligt! Mötte några av mina gamla kollegor men det var mest nya ansikten. Det är verkligen en affär som byter anställda ofta, pga ung ålder på de som jobbar skulle jag tro. Det var iallafall ett fint gäng där!
Jag fick gå igenom i detlalj hur jag hade gått ner i vikt för en som försöker det samma, men inte har lika som framgång så att säga. Det tog inte direkt lång tid eftersom det enda jag gör är att gå, gå och gå! Han blev imponerad. Mycket! Kul!
Gårdagen resulterade i trötthet, men inte dålig. Gick en promenad sent igår kväll och då fick jag sällskap av regn och ett hejdundrande åskväder, mindre kul, men skönt att komma hem och duscha.
Idag är det sol och varmt igen och jag och Emil har gått 1 mil (+). 
 
På torsdag är det avslutning på dagis med middag och lite festligheter där fram till ca kl 19.
Vad har ni gjort i helgen?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0