Nyttig start

 
Jag försöker starta dagen nyttigt varje dag. Om jag gör det så känns det också naturligt/lättare att fortsätta så resterande del av dagen. Oftast blir det för mycket med en hel macka när jag äter en tallrik med yoghurt, crunchy, blåbär och russin, så då kan det hända att jag bara tar en ägg till. Frukost är den bästa måltiden på dagen tycker jag. Jag tycker jag känner hur hela kroppen återfår energi och även hur humöret stabiliseras på nåt vis. 
 
Idag har jag gått 1,6 mil. Det var mammaträff och vi gick faktiskt till Leo's lekland, var inne där en stund och gick sedan tillbaka. En härlig promenad där även solen höll oss sällskap och värmde på bra i ryggen - underbart!
Vi stoppade på vägen hem för lite lunch och jag kom faktiskt precis innanför dörren här hemma! En heldag ute och med vänner, det är en bra dag det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0