Bättre sent än aldrig

 
Jag tror denna sommaren blev kårad som varmast på väldigt väldigt länge. Har jag fel? Ja, för min del kan jag inte komma ihåg sist det var så varmt! Vissa dagar var nästan lite jobbiga och man gick runt och var liksom svett från det att solen gick upp, till att den gick ner igen. Jag klagar absolut inte. Bara poängterar att det var en varm sommar. Med två barn som inte hade vett på att sitta still då det var som varmast var helt klibbiga när de skulle lägga sig, och vad är väl värre än att gå och lägga sig då lakanet liksom fastnar i huden och hindrar dig från att vända dig på natten... Nej, det var lika bra att spola av barnen varje kväll i duschen. 2 min, bara rent vatten! Väldigt fort och lätt och inte minst väldigt behagligt efteråt! Här under sitter en liten nakenfis och duschar på egen hand. Medan jag tar hand om en nyduschad Evelina. ♡ Härliga barn!
 
Idag ska jag ta hand om en påse med produkter som jag fick för längesen. Den innehåller allt från schampo, till bodylotion och smink! Den har stått och dammat länge nog nu! 
Solen är framme idag och gjorde mig även sällskap på min morgonpromenad. Väldigt härligt!
Vad gör ni idag? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0