Sparkcykel och sol - dag!

 
Hej söndag kväll! Veckorna rusar iväg och jag fattar inte hur tiden kan gå så fort. Är det någon som vet?
Ja idag tog vi en sovmorgon allihop och låg länge i sängen och myste. Vi åkte oss en tur ner till hamnen och satt och solade där i närmare 3 timmar. Det blev så varmt att jag var tvungen att ta av mig till bara linne! Långt över 20 grader i solen - en fantastisk höstdag. Evelina hade med sig sin sparkcykel och sparkade sig fram länge länge. Hon tröttnade inte vilket är lite ovanligt.
Emil låg och sov i vagnen i 2 timmar där nere, vilket gav oss tid att bara sitta och dega.
Hem hade vi med oss 2 trötta barn. Och middagen blev väl inte sådär harmonisk som man kunde önska...
 
 
Vad har ni hittat på i helgen?
Imorgon ska jag och Emil vara hemma och mysa när Evelina är på dagis. Det blir lite dålig tid till bara han under helgerna. 
Kramar till er! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0