Frukt x 3

 
Idag ska jag till läkaren. Kl 13.15. Eftersom Evelinas dagis är stängt var jag tvungen att ta en sen tid hos läkaren just för att Göran skulle hinna hem till då jag ska vara där. Det verkar inte bli några problem idag då jag fått besked om att det var lite varor, vilket passar oss perfekt just idag.
 
Som jag ätit frukt under denna graviditeten. Ja, man ska ju inte äta så mycket frukt för det innehåller socker. Men ska jag hellre äta godis då eller? För något tag sen kunde man äta huuur mycket frukt som helst. Nu har det till och med blivit gräns på det. Vad ska man lyssna på egentligen? Det är fruktsocker i frukt. Det är betydligt nyttigare än sockret som finns i godis, därför väljer jag att inte lyssna på det tjafset...
Egentligen lyssnar jag inte på så mycket sånt prat alls. Jag äter det jag är sugen på!
 
Jag gjorde ialla fall en fruktsallad på 3 st frukter bara. Kiwi, apelsin och vindruvor. Mums. Skulle kanske haft lite keso eller vaniljkesella till, men det funkar fint utan också.
 
 
Fruktsallad på kiwi, apelsin och röda vindruvor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0