Frukost

 
Godmorgon måndag!
Jag tog mig en promenad till affären, som ligger 10 minuter från oss, i det soliga, underbara, fina vädret! I solen är det varmt, men när det kom en vindpust så gömde jag kinderna ner i sjalen. Det är sånt där
"mitt-emellan-väder" ute. I skuggan på kökssidan har vi nu 0 grader medans vi på solsidan (med glasdörrarna helt öppna för vädring) har 15 grader varmt. Underbart verkligen! Vågar vi tro att våren börjat visa sig?
 
 
Är inte frukost den godaste måltiden på hela dagen? Jo, så är det enligt mig ialla fall! Jag älskar frukost och sitter gärna länge och avnjuter den till radio, en kopp te/kaffe, lite fil och ett par smörgåsar. Längtar till vi kan sitta ute på altanen och äta frukost, på söndagarna, hela lilla familjen. <3 Det är de lilla som räknas i längden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0