Bygga koja

 
Evelina och pappa byggde koja inne i parken. Dagiset hade massa gamla mjölkbackar som bara stod inne på deras område. Säkert för att barna ska leka, bygga och klättra - använda fantasin helt enkelt! Detta var såklart en höjdare för lilla fröken som satt där inne och både åt & drack en bra stund.
 
Jag hoppas det kommer flera sånna här dagar så vi verkligen kan ta vara på tiden som vi gjorde idag. Älskar familjetid! Jag blir dessutom på så mycket bättre humör med en skinande sol och frisk luft.
 
 
Kommer ni ihåg att jag köpte Brannman Sam till Evelina i onsdags? Ja, den går verkligen varm här hemma på tv:n. Jag börjar till och med kunna replikerna. Haha. Så länge hon tycker det är kul och blir lugn av det så spelar det ingen roll. Barnprogram är ändå det enda som är på under Evelinas vakna tid här hemma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0