Utveckling

 
Det här med utveckling har jag varit inne på tidigare, jag vet det. Men det är verkligen otroligt hur fort de lär sig. Igår fick Emil prova att äta på egen hand. Kanske han skulle vilja ha mer mat då tänkte jag. Först fattade han inte riktigt hur kan skulle få brödbiten ur sin knutna hand. Men när han väl fattade så gick det jättebra att äta själv. Jag blir så imponerad hela tiden av små saker som han gör - mammas stora kille ♡
Det är heller intr länge kvar innan han förstår hur man kryper. Snurrar runt i cirklar på golvet hela tiden gör han.  Lite frustration över att inte riktigt veta hur man ska göra. Men det kommer fortare än man tror. Jag hade gärna pausat tiden lite nu.
Förresten, 8 dagar kvar till julafton. Är ni färdiga med julklapparna? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0