Rehab

Idag står det rehabilitering på mitt schema från kl 10.30-15:00 ca. Ganska länge och med tanke på att jag ska jobba senare idag så tror jag att jag kommer stupa i säng ikväll när jag är hemma, ca 21:00.
Denna rehaben jag ska genomgå kommer hålla på i 4 veckor, så det krävs lite extra tålamod från både jobb och mig själv. Det kräver nämligen en hel del tid. Men jag är glad att jag får detta gratis via Nav (FK).
 
Imorgon ska jag till läkaren och göra en gravidjournal. Ta massa blodprover osv. Spännande!
 
Nu måste jag springa iväg om jag ska hinna lämna mini på dagis innan jag ska kasta mig in i bilen och susa iväg till Holtet.
Ha en fin dag folkens!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0