Karius och Baktus

Idag borde det vara stängt här på bloggen. Mamman i denna familjen är magsjuk, rejält. Usch säger jag bara. Det blir därför inget jobb för min del idag. Jag jobbar med mat och hade oavsett inte gått dit.
Evelina är på dagis och jag hoppas för allt som finns att hon klarar sig. Hoppas jag slipper ett samtal från dem.
Just nu (kl 10.00) börjar en teater på dagis. Det skulle alltså komma en teatergrupp till dagiset istället för att de ska behöva åka till en. Super. Karius och Baktus. Hehe. Undra om hon vill berätta för oss sen vad den handlade om!
 
För att lätta upp mitt sinne så bjuder jag på underbara bilder på min älskade dotter. 4
Här påbörjade vi våran skogsvandring som jag skrev om i lördags. <3
 
 
Idag är det jag och soffan - all in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0