H&M - Mama

Idag skulle jag egentligen jobbat. Men vi skulle vara så många på jobb att vi kom fram till att jag kunde vara ledig istället. Jag har ioch för sig varit på rehabilitering på morgonen, möte med min kontaktperson och träning med min PT. Gissa förresten vem som är min kontaktperson? Nej, det kan såklart inte ni veta, men det är faktiskt en av dommarna i Let´s dance här i Norge. Kände igen henne igår när jag såg programmet i repris på tvn, frågade henne idag och fick det bekräftat att hon varit proffesionell dansare och numer är dommare i stora mästerskap och bla. i Let´s dance. Riktigt kul!
Efter dagens träning och samtal åkte jag till H&M på triaden och köpte lite mammakläder. Byxor är det jag är i mest behov av. Dels för att jag har en del stora överdelar redan, men också för att jag måste ha bekväma kläder även när jag jobbar. Finns väl inget värre än ett par byxor som glider ner så fort du går? Hua...
De byxorna jag köpte hade jag exakt likadana förra gången jag var gravid, tyvärr blev det hål på låret i de. De blev dock flitigt använda, så det var inget konstigt med den saken. Hehe. Köpte även ett par mamma tights. Det är ganska dyrt men värt varenda krona! Tycker om H&M´s mama avdelning. De har massa fina och bekväma basplagg, precis det jag är ute efter!
 
Jag fick även köpt med mig en present till Göran som fyller år om 9 dagar. Vad det är kan jag såklart inte avslöja här. <3
 
Evelinas första dagisbilder. Önskan från min mamma att jag skulle lägga in de här.
De är tagna från kort med mobil, därav usel kvalitet... Men det är oavsett världens vackraste dotter!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0