En för varje år

Dessa fina rosor fick Göran av sina föräldrar i onsdags när han fyllde år! 33 stycken rosor. En ros för varje år. Hoppas de står sig länge, för de är verkligen vackra och lyser upp rummet, eller köket.
Vad tycker ni?
 
Sista arbetsdagen före helgen. Halv dag. 11-15 - skönt! Denna helgen händer inget speciellt, nästa blir det Sverige igen. Jag ska stanna till måndag, blir nämligen tvungen att lämna in bilen och de har inte öppet under helgen. Det börjar närma sig besiktning och det är lika bra att vara ute i god tid istället för att stressa den sista veckan för att få bilen godkänd, då blir det dessutom ofta dyrare.
 
Kommer ni ihåg att jag var i Sverige förra helgen? Fast bara över dagen. Jag glömde egentligen att skriva om den turen. Jag åkte i första hand för att få köpt lite julklappar. Och det fick jag också, närmare bestämt 40 stycken. Så nu har jag ca 65 st. Det är dags att börja sortera sakerna så jag vet hur många jag har köpt till var och en. Kanske det kan bli en helgsyssla?
Vad ska ni göra i helgen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0