Turbulent helg

Oj vilken helg det har varit verkligen omtumlande och turbulent. Oro, rädsla och smärta har fyllt helgen. Men nu är vi tillbaka igen. Allt är som det ska och jag vill inte gå in i detaljer om vad som hänt. Låt oss bara säga att jag har gjort mig känt på legevakten här i Oslo. Mer än så är väl egentligen inte så intressant att skriva.
Jag är nu hemma till och med imorgon och jobbar torsdag fredag. Imorgon blir det en tur till läkaren för att åter se att allt står rätt till!
 
Igår på morgonen började det snöa här och det håller på än. Det har alltså snöat i mer än 24 timmar så jag behöver väl inte säga att det lagt sig en hel del? Det är även kaos på vägarna runt omkring Oslo. För övrigt så verkar det vara mest på Östlandet det kommit snö, konstigt nog. Lite vitt på backen tycker jag absolut bara är mysigt. Hoppas inte det hindrar mig från att åka till Sverige på fredag bara.Slutar det snöa så brukar det bli kontroll på vägarna, OM det slutar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0