Som vackrast

 
Igår var jag helt utslagen, därför lyste jag med min frånvaro hela dagen här, ganska rejält...
Förra veckan hade vi extrapris på rosor på jobbet. Jag älskar rosor, speciellt denna färgen. 10 st rosor för 39,90kr. Nästan gratis, eller hur? Just idag tycker jag de är som vackrast. De har slått ut helt och lyser verkligen där de står på bordet i köket.
 
 
Dagen idag har verkligen susat förbi i stor fart! Jag förstår verkligen inte vart tiden tar vägen... Jag måste väl ha ett urkul jobb som nästan inte märker att jag varit där när jag väl går hem för dagen?! Haha.
 
Åå jag måste bara berätta. Nu är jag helt säker på att det är sparkar och små "buffar" jag känner inne i magen lite då och då. Jag känner det ett par gånger om dagen och har faktiskt gjort det i flera veckor. Mest när jag sitter eller ligger ner. Helt fantastisk känsla! <3 När jag var hos min BM igår märkte hon det på den monitorn hon använder, när vi hör hjärtljuden.
Det är 2½ vecka kvar till vi får veta "vad" som befinner sig i min mage. Vi längtar!
 
 
Idag har jag fått en idé! Vad den ideén innebär får ni vänta med att ta del av. Men det gäller hela mitt liv. Oj, så taskig jag var här nu va? Jag vet, men det är lite "riskfabelt" att skriva det här readan. Tålamod mina vänner, tålamod...
Ibland när jag skriver så blir det automatiskt på norska och när jag läser igenom vad jag skrivit före jag postar det så hittar jag oftast de felen. Så om ni någon gång ser att jag skrivit lite konstigt så vet ni vilket språk det är på ialla fall! (Detta inlägget blir garanterat felfritt eftersom jag påpekade detta nu.) Haha.
Nu väntas Göran ramla innanför dörren vilken minut som helst. Han har med sig pizza som ska slängas i ugnen på en gång.
Trevlig kväll! Kramar från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0