Skumbad

I denna lägenheten har vi badkar! Som jag älskar att lägga mig, lite frusen, i ett hett bad! Innan vi fick nycklarna och flyttade in så sa jag att jag ska bada varje dag. Så har det givetvis inte blivit. Oftast så vill man bara "ha det överstökat", eller hur? Göran är nog den av oss som badar mest. Det är skönt, men det tar, som sagt, så lååång tiiid!
Idag lyxade jag till det lite med tända ljus och ett riktigt hett skumbad. Jag låg väl och flöt i närmare 30 minuter där inne... I love!
Det extra goa idag blir väl att vi även har bytt lakan i våra sängar. Att lägga sig i rena lakan, nyduschad är något av det bästa som finns. Right?
 
Imorgon är jag ledig och då tänkte jag plöja mig igenom tvättkorgarna här hemma, vilket är väldigt nödvändigt. Det är något jag alltid skjuter upp. Varför? Det måste göras oavsett. Det tar bara längre tid ju längre jag väntar med det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0