Äntligen

Nu har vi äntligen fått tillbaka internet igen. Så det är faktiskt en anledning till att jag inte varit så aktiv här under veckan.
Det är lite som hänt faktiskt. Men jag tänkte att jag delar upp det lite så jag har något intressant att skriva om de närmaste dagarna. Hehe.
Måste såklart först och främst berätta om helgen, då mina två underbara vänner, Ellen och Lina var här. Jag åkte och hämtade Ellen i stan direkt efter jobbet i fredags, hon kom med buss från Göteborg. Vi hade en trevlig kväll med god mat och mys i soffan. När klockan närmade sig 23 tiden åkte vi och hämtade Lina som kommit med flyg till Rygge och därifrån med buss till Ryen. Kvällen slutade ganska snart efter vi kom hem igen.
På lördag vaknade vi i god tid och åkte in till stan. Tyvärr var det riktigt dåligt väder så vi fick inte så mycket ut av dagen som vi ville. Men lite shopping blev det!
Trötta och våta i skorna begav vi oss hemåt igen. Efter tacos tillbringade vi resten av kvällen i soffan till "Så mycket bättre" och en rolig film som heter "Pappa på burk". Är det någon som sett den? Den var faktiskt riktigt rolig. Med bla. Jennifer Aniston.
Vi avslutade helgen med en sväng på Vikinga museet som ligger ute på Bygdöy. Jag har aldrig varit där och det var väldigt kul att se.
Tack för en jättetrevlig helg mina vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0