Grillmat

Här är vi precis färdiga med maten. Vi har suttit och lassat i oss mängder med grillat! Mums så gott det är. Fördelen med att ha inglasad altan är att vi kan grilla oavsett väder och årstid. Vi öppnar bara en glasdörr så röken och lukten försvinner ut. Underbart. Jag hörde tidigare på radion att det norrmännen är dåligast på när det kommer till grillning, det är just att sätta på grillen. Vi grillar allt för sällan helt enkelt.
Idag har vi ialla fall grillat fläskfileé. Göran åt ris till och jag tog bara en färsk sallad plus min hemmagjorda pepparsås - den är mumma den.

Det blir en lugn kväll för oss och vi ska precis sätta på det senaste avsnittet av Big Brother här och jag ska fortsätta äta lite daddlar. Någon som smakat och tycker om det? Jag tycker det kan vara gott, ibland ialla fall. Finns nyttigare saker men absolut också onyttigare. Hahah. Jag ligger lite mitt emellan helt enkelt.

Trevlig kväll på er!
(Nej, locket för örat har tyvärr inte gått bort än...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0