Kos deg

Nu har vi precis varit och tränat. Gud så härligt det är när man väl är färdig, det är värst när man ska åka hemifrån, då är det så väldigt lätt att man kommer på något som är viktigare. "Äh, vi tränar imorgon istället...!" Hur många gånger jag sagt det vet jag inte. Samtidigt som jag vet hur skönt det är efteråt så är det ibland extra jobbigt att knäppa på sig skorna och jackan.
Idag blev det ialla fall lite gymmande för oss. Eftersom jag och Göran tränar upp olika delar så tränar vi inte alltid samma maskiner, det är lite tråkigt för det gjorde vi alltid på Elixia, men det var också innan vi fick behov av att träna axeln resp. ryggen. Vi är ialla fall på samma gym ställe. Haha.

Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen här. Skulle mest titta in för att fråga er om ni någon gång köpt kaffe på Bakeriet? Det är det, utan tvekan, bästa kaffet jag smakat. Jag förstår varför det står som det gör på take away-koppen!
En trappa upp från gymmet ligger det och vi går alltid dit och köper med oss en kopp. Min favorit är Kaffe Latte. Mums!



Nu blir det en dusch och sen ska lillan hämtas!

Trevlig fredag. Kramar från våran familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0