I tusen år

Nu har jag äntligen fått köpt allt som behövs inför matlagningen i helgen. Kanske de resterande pengarna får lov att stanna i plånboken en stund nu då? Det återstår att se. Haha.

Idag ska jag hämta Evelina lite tidigare på dagis för farmor och farfar har köpt campingstol och bord till henne. Så hon ska få provsitta! Det ska självfallet fotas. Jag har själv tänkt att köpa en campingstol till henne. De säljer nämligen på Europris för 69kr. Kan vara ganska kul att ha nu när vi kommer sitta ute en hel del. Det kan vara praktiskt i sommar också, så vi slipper vara rädda för fall från hög höjd.


Evelina sov riktigt gott nu sist vi åkte ner till Lysekil. Hon ser ut att kunna sova i tusen år... Hon sov ialla fall i 2 timmar, så det var ganska nära ialla fall. Haha.

Nu tänkte jag plocka lite här hemma innan liten ska hämtas.
Ha en riktigt solig fredag gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0