Saftflaska

Jag mötte 5 förväntansfulla och nervösa, främmande, personer. En satt helt still, en satt och hoppade med benet och bet på naglarna. De två sista satt med varsin kaffekopp och ett påklistrat leende. Alla 5 hade dock något gemensamt. Alla stirrade på en fast punkt, alla var nervösa, alla ville samma sak och hade ett gemensamt mål. Detta var otroligt spännande. Klockan tickade fort och högt. Vi alla sex hoppade till när en man kom ut och välkomnande visade oss vägen in i salen...
Fortsättning följer...

Kommer ni ihåg när jag var på Ica´n som skulle stänga och det var 50% på alla varor i butiken? Ja, men visst gör ni det. När vi kommer in i affären ser vi att de är otroligt utplockat - överallt! Det fanns nästan inget kvar, någonstans. Jag hittade ialla fall en hel del till slut ändå. Frågan är om jag handlade för att jag inte ville komma ut med tom vagn, för att det var 50% eller för att jag helt enkelt är köpgalen? Haha. Nåväl. Jag hittade ialla fall en väldigt fin saftflaska. Ni vet en sån där gammaldags som man gjorde egen saft i förr. En perfekt flaska att ha saft i när vi ska på picknick.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0