Damträff

När vi valt en sittplats och de skrapande stolarna tystnat och alla satt sig till ro blev vi presenterade av 4 stycken personer som berättade lite om sig själva. Alla hade en hög position och det gjorde väl inte oss mindre nervösa... När vi sedan fick en inblick i arbetet la ialla fall min nervositet sig. Det blev en känsla av trygghet, förhoppning och ivrighet i min mage och huvud. Efter ca 10 minuter ropade en kille vid namn Lasse upp mitt namn och jag fick följa med honom ut ur salen.
Fortsättning följer...
 

Idag har varit en helt fantastisk dag. Tiden på jobbet har gått ganska segt om jag ska vara ärlig. Det har ösregnat hela dagen men solen har skinit där jag gått. Jag har gått runt i ett slags lyckorus hela dagen. Varför? Nja, det kan jag tyvärr inte säga. Inte än. Nyfikna? Ja, jag kommer hålla er på sträckbänken ett tag till.
 
Just nu sitter jag och Göran i soffan och ser på VG-lista. Det är en gratiskonsert som sänder direkt från Rådhusplatsen här i Oslo. Förr förra året var vi där och såg, lite på avstånd. Då hade jag en liten tjej i magen som också var med på ett hörn. Detta året ser vi det hemifrån istället som sagt. Det känns mycket bättre med tanke på det ostabila vädret.
Imorgon ska jag möta de tjejerna som var med i min mammagrupp. Jag vet inte om alla kommer men några stycken tror jag ialla fall. Vi ska mötas hemma hos Mari och äta lunch. Ska bli kul att möta alla igen och ha en liten Damträff. Kul för de små också såklart!
Vad ska ni hitta på i helgen?

Kramar från soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0