Farmor, mormor och jag

Idag har jag varit ute med Görans mamma (Evelinas farmor) och Görans mormor. Vi var på Storo och skulle handla lite nödvändigheter. När jag kommer fram till kassan upptäcker jag att min plånbok är borta. Med en gång får jag panik och tänker det värsta. Att någon tagit den ur fickan eller att jag tappat den! Jag fick låna pengarna av Görans mamma för att betala och sen var det bara att hoppas på det bästa. Jag gick ner till bilen för att se om den möjligtvis hade ramlat ur min fick i bilen. Det hade den inte. Låg den hemma? Eller låg den i fickan på någon som trodde sig behöva den mer än jag? Det återstod att se...
Vi tog en fika och satt och pratade. Två generationer Östmo/Ruud och en "utomstående". Det var trevligt som alltid.
Jag fick en sen födelsedagspresent av Görans mormor. Hon ville köpa en dyr bodylotion till mig. Det slutade med en Chanel Chance, en parfym som jag länge velat ha och tänkt köpa. Och nu är den min!


- Chanel Chance -
Tack snälla, gulliga Lilly!


I sommar ska jag, Görans mamma, Lilly och Evelina åka en båt. Mjösa tror jag det heter. Det är en dagstur som går från Eidsvoll till Lillehammer och sen tillbaka igen. Det är en resa som går via många fina platser som du ser från båten. Det serveras också mat ombord. Turen tar 10-12 timmar och vi kommer vara tillbaka kl 20 på kvällen. Man kan kalla det en mini-Hurtigruten. Ska bli riktigt mysigt!

Nu ska jag hänga upp tvätt före jag hämtar Evelina på dagis.
Ha en riktigt fin torsdagskväll allihop! Kram från oss.

(Ps. Plånboken låg i min träningsväska här hemma! Haha.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0