En gång prinsessa, alltid prinsessa!

Idag var det karneval på dagis. Det är väl samma sak som maskerad på svenska tror jag. De hade pyntat med massa ballonger och långbord i avdelniningen när jag lämnade gosis där idag. Evelina klär egentligen inte ut sig, eftersom hon alltid är prinsessa menar jag. Haha. Men just idag var hon också lite utklädd som prinsessa också. Och så söt hon blev. Sötare än vanligt alltså, då är det med andra ord inte lite.
Jaja, jag vet att detta kanske är lite överdrivet många bilder, men när ni ser igenom dem själva så kanske ni förstår att det var helt omöjligt att välja vilken jag skulle lägga ut, blev därför alla! :)

Bildregn helt enkelt:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0