Sömntutor

Välkommen soliga, härliga lördag! Endast -5 ute och helt perfekt lekväder för liten sprallis.
Dagen började med sovmorgon för mig. Underbart. 09:15 gick jag in och väckte Evelina. Då kände jag att jag fått min behövliga sömn och Evelina hade sovit i mer än 13 timmar. Haha. Sömntutor är vi allihopa!
Efter en god frukost begav vi oss ut i snön lite. Kastade tidningar och gick till affären för att panta flaskor och handla jäst. Vi ska nämligen baka lussekatter här imorgon, med saffran. Och jag räknar med och hoppas på, hjälp från lillproffset! Vi får se om hon har några bakkunskaper senare när vi ska baka pepparkakor innan farmor och farfar kommer hit och ska äta pinnekjött ikväll.
Kanske det blir kaffe och pepparkakor till efterrätt?
 
Kramar från ett soligt och varmt Oslo! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0