Julpynt

Idag har jag varit hos läkaren, fått en ny sjukskrivning och hört på prinsens hjärtljud. Lika mysigt som alltid. Jag kommer förmodligen inte börja jobba mer än 70% förän efter jul, med den stressen och de hektiska dagarna på jobbet så tror jag det är bäst för mig att hålla mig till 70% tills vidare.
Jag har varit ledig idag. Efter läkarbesöket åkte jag till H&M och fick äntligen köpt ny foundation och en mascara. Har fram tills nu varit inne på reserver och jag tycker inte om att snåla på sminket när jag ska till jobbet! Hehe.
 
 
Jag har också fått julpyntat här hemma! Det blir alltid lika mysigt och stämningsfullt när det är gjort. I år tog jag det ganska lugnt med tomtarna eftersom vi ska ha gran (för första gången!!) också. Det blir fort för mycket saker och bara stökigt liksom. Men jag är nöjd. Jag ska bara försöka få tagit en fin bild på Evelina, med tomteluva så vi kan skicka julkort, så är de flesta problemen lösta här. Julkort, julklappsinslagning, julgran och julmaten - sen är julen räddad!

Hur ligger ni till med julklappar osv.? 
Kramar från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0