Tillbaka

Kommer ni ihåg mig? Det är jag som lovade att skriva blogg under semestern men inte kunde lägga upp några bilder. Ja, just det! Nu är jag tillbaka igen. Hemma i Oslo.
Denna semestern har varit helt underbar! Evelina har lärt sig MASSA nya ord och härmar oss i allt vad vi säger. Vädret har varit perfekt. Av 4 veckor så har det nästan varit sol i 3, så jag har inget att klaga på. Folk runt omkring har klagat och åkt utomlands medans vi har suttit och solat hela dagarna, Vi har inte sett så mycket av det regn som tydligen drabbat resten av Sverige. Så för er som råkat ut för detta: Åk till västkusten nästa år!
Evelina har varit ute nästan hela dagarna och sovit hela nätterna. Det enda vi saknat är pappan i familjen som fått vara hemma och jobba, som vanligt.
Vi har hittat på massa kul och jag tänkte dela med mig lite av det till er.
Har eran sommar varit lika bra som våran?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0