Kalas

Igår var Evelina på sitt första barnkalas. Alla på dagis var bjudna hem till en kille som fyllde 4 år i fredags, igår. Jag tyckte detta var riktigt stort så i tisdags när jag fick veta det sprang jag direkt och köpte 3 presenter och en ny outfit som Evelina skulle ha på kalaset. Jag var jätteuppspelt pga detta och tycker att min dotter har blivit så stor, så fort. Kommer själv ihåg hur kul det var att gå på kalas när jag var liten! Vilka minnen... Haha.
Eftersom det inte var jag som hämtade Evelina på dagis igår fick jag inte riktigt höra hur det hade gått. Jag får fråga på måndag istället!
Självklart glömde jag ta kort på henne när hon hade på sig de nya kläderna, men det får bli nästa gång hon har de på sig istället! Hon var så söt.
 
Idag blir det tjejkväll här hemma. Göran ska på fest med jobbet så jag och Evelina får göra lite mys här hemma ensamna. Det blir ett bad på bägge damerna och sen blir det lite mys i soffan, vi två! <3
 
Jaha, i brist på andra bilder så lägger jag upp dessa "fina" på min härliga sambo... No comments!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0