2+3

Igår eftermiddag var vi iväg och skulle köpa skor till Göran, som jag skrev. Han fick tag på 2 par väldigt fina skor och blev supernöjd!

Inne i butiken, som för övrigt heter Stora Skor, gick jag och Evelina runt och såg på massa fina, konstiga och roliga skor. Till min stora förtjusning upptäckte jag att de hade en damavdelning med mina storlekar också! När det kommer till finare skor, pumps och sånt, har jag lite större storlekar eftersom jag har breda fötter. Men titta! Sa jag till Evelina här har de skor till extremt nedsatt pris. Jag kunde såklart inte låta bli att prova. Till min stora glädje hittar jag 3 par skor som satt perfekt och som tillsammans kostade 400kr - för alla 3 paren! Min kära sambo köpte de till mig och vi var alla nöjda när vi gick ut från butiken. Haha. Han skulle ha skor och vi kommer ut med 2+3 par. Det är så typiskt.
Kan säga att det inte är sista gången vi går dit!

Med oss hade vi ialla fall en supernöjd och duktig Evelina. Hon är så duktig och tålmodig att det inte går att beskriva det på ett rättvist sätt.


Vi är så lyckligt lottade som har dig <3

Jag ska fota skorna och lägga upp bilderna under dagen. Men nu är det lunch till en liten hungrig här och sen ska vi börja packa inför resan till Tyskland imorgon.

Kram på er från ett soligt och varmt Oslo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0