Vår kärlek

Angående filmen (Red Riding Hood) jag skulle se förut; jag fick se ca 30 min av filmen, sen vaknade Evelina. Jag får se resten ikväll eller imorgon istället!

Ikväll har jag och Evelina varit med pappan och hämtat räkor på Gardemoen. Det är något han gör för att tjäna extra pengar, utöver sitt vanliga jobb. Detta kan säkert verka tråkigt och meningslöst. Men det är skönt att komma ut lite plus att Evelina får mest möjlig tid med sin pappa.
Älskar hennes ansiktsuttryck när hennes pappa kommer innanför dörren. Han är som solen för henne!
När solen kommer fram så skiner vi upp, eller hur? Så är det när Evelinas pappa kommer innanför dörren... De är så fina ihop och det är underbart att hon känner sig trygg med både mig och sin pappa. När hon är hungrig och trött så är det bara mamma som gäller. Men annars slänger hon sig mellan våra famnar här hemma och det är tydligt att hon älskar oss båda. Underbara dotter! Kärleken till sitt barn, till mitt barn, är obeskrivlig! Hon är vår kärlek.

Imorgon blir det lunch-dejt på Storo med Madeleine och hennes lilla Lova, som är ca 6 veckor yngre än Evelina. Våra små har träffats innan, men det var en stund sen. Blir spännande och mysigt att se dem tillsammans imorgon. :)



Här har vi Lova, Viggo och Evelina. Det var sist vi sågs. En varm dag i stan. :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Dom små skruttarna, tänk vad mycket sin hänt! Ser SÅ mycket fram emot att träffa er imorgon :D



Hmm, det är ju så svårt att veta med henne vila ( det funkade SUPER idag, knappt gnällig alls trots ny rutin och somnade direkt - underbart efter mycket knämpande senaste tiden :D), hon äter egentligen vid 12, men nu får det nog snarare bli halv 12 en stund om hon är väldigt trött, men eventuellt kanske jag kan låta henne sova innan lunch imorgon, lägga henne vid 11 och se om hon kanske vill sova till strax innan 13 så möter vi er och ger henne lunch på caféet, men jag får nästan se hur det funkar inatt och på morgonen imorgon, men kan vi inte säga att vi möts nångång vid 13-14? Eller blir det för sent? Vi kan ju höras via sms (haha, jodå, när det är viktigt "där och då" tänker jag inte "åh, svarar snart" haha) på förmiddagen :D



Kramar

2011-10-12 @ 20:27:42
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0