Bio och film

Är det någon som har hört om den nya filmen som går på bio nu, Babycall. Jag såg reklam för den igår på tv och jag och Göran ska gå och se den i helgen, lördag kväll. Lite ensamtid. Bara vi två. :)



Har ingen aning om den är bra. Men det verkar vara lite Thriller typ över den, och det gillar jag. Vi får helt enkelt se.
Blir bio som en för tidig födelsedagspresent till Göran från mig. På måndag fyller han år. :) Då blir det kalas, tårta och sånt! Jag tänkte baka, vi får se hur det går. Det är väl inte något jag gör ofta eller är duktig på, men kul!

Medan Evelina sover tänkte jag se;



Har inte sett den än och är lite nyfiken på om den är bra eller inte. Jag gillar hon som spelar huvudrollen, Amanda Seyfried. Får se hur många stjärnor den får av mig sen. :)
Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Åh, jag är sämst på att svara på SMS!!! Skärpning!!! Självklart ska vi ses imorgon :D Vilken tid kan passa fröknarna? Storo låter såklart toppen för oss, hihi :D



Kram

2011-10-12 @ 13:18:18
URL: http://madeleines.se
Postat av: linda

Jag har också sett reklamen för babycall, men vet inte om jag vågar att se den. Haha.. Du får ge en tilbakemld på vad du tyckte om den sen :-) ha en riktigt mysig lördagkväll!!

2011-10-12 @ 18:35:56
URL: http://olssonstange.wordpress.com
Postat av: Tora & Viggo

Red Ring Hood är riktigt bra, jag älskade den o tror att du kommer att göra detsamma :D



puss

2011-10-13 @ 19:51:16
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0