Mobil problem

I helgen har jag varit i Sverige, hos min pappa. Har inte haft någon större lust att sitta vid datorn då. Så jag hoppas ni har haft annat att läsa denna helgen än min blogg. ;)
Helgen har som vanligt gått fort, allt för fort. Men oj vad massa vi gjort!
Jag har köpt en bil! Vi har firat Evelina. Handlat massa mat och gott. Ätit gott och haft mysiga kvällar, som vanligt.

*I lördags tappade jag min mobil i hund-vatten-skålen... Därför är den i princip helt obrukbar nu. Det går att ringa och sms:a från och till den, men jag får tyvärr inte lagt upp några bilder. Har tänkt köpa en ny, men det blir nog inte före januari, då det är Rea. Vi får se.

*Angående bilen: Jag köpte bil i helgen. Inte den jag visade på bild för ett tag sen, utan en nästan likadan. Mörkblå volvo v70, 2000 modell, 2,4T, 200hk. 40000:- som hittat! Jag köpte den av min gamla klasskamrat faktiskt, Niclas Malmgren, som numer jobbar och driver Malmgrensbilcentrum i Munkedal. Äntligen har jag fått en sån bil jag ville!
Den ska hämtas imorgon. Så imorgon kl 12 ca, åker jag och Göran till Munkedal och hämtar den. :) Jag är glad!

*Idag har jag varit hos min fysioterapeut. Shit så ont det gjorde idag. Hon masserade, tryckte och behandlade. Men så skönt det är nu.
Ang. press från min läkare pratade vi om också. Hon sa att hon skulle ringa och prata med honom, för enligt henne så ska jag inte jobba. Då blir det bara värre. Skönt att någon förstår och inte klandrar.

*Nu ska en trött Evelina få kvällsgröt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0