Sprut-dags

Idag är det dags för en spruta, inte för Evelina utan för mig...
Har fortfarande jätteont i min axel och de tabletterna som jag fick den gången som jag var på Legevakten, hjälpte inte. Nämnde det för min läkare när jag var där sist och han sa att jag antagligen måste ta en kortison spruta. Är dock lite rädd för detta, folk har sagt att det kan göra lite ont. Men hellre ont där och då, än att inte kunna använda vänsterarmen som innan. Finns liksom inga andra alternativ känns det som.

Nu har jag precis lagt upp alla bilder från kameran från dopet. Och de kommer upp i nästa inlägg. :) En del fina blev det ialla fall de som jag inte är med på.

Nu måste vi åka.

Whish me luck.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Jag använder mig av photoshop och när jag laddat ned och tryckt på installera så kom det bara in där automatiskt :D Annars vet jag faktiskt inte, ska kolla om jag kan få det i menyn där i sidan, så återkommer om det går (om datorn/internet/blogg.se förstås vad "callie hand" är för typsnitt) :D



Lycka till med sprutorna, är säker på att det kommer att gå bra men jag håller tummarna för säkerhetsskull :D Kram

2011-05-04 @ 12:43:06
URL: http://madeleines.se
Postat av: Thea

Alltså, min berättelse dog ut lite i skolan... och jag har ingen större glöd att fortsätta på den. Men jag hade tänkt att börja skriva lite mer om mitt liv som tonåring. Låg och tänkte på det igår, och fnittrade i huvudet - samtidigt som jag kom och tänka på hur nervös och nojig jag hade varit om jag hade fått en dotter istället för son. Med tanke på vad JAG gjorde som 12-16 åring, bland annat! Hua.

2011-05-04 @ 13:25:25
URL: http://banankartong.blogspot.com
Postat av: Tova

Åh, vad tråkigt att du inte åker till Götet så mycket längre, i ärlighetens namn blir det ganska sällan för mig också numera. Men jag saknar mina barndomssomrar på Tjörns salta klippor :-)



Nä, vi hade faktiskt ingen namnfest heller för Elliot, funderade på det men blev aldrig av. Tycker det är såå fint med dop, men jag är inte med i svenska kyrkan och min sambos familj är typ buddhister så det skulle kännas ltie konstigt ;)

Hur kommer det sig att ni bor i Norge då? :)

Kram

2011-05-04 @ 22:04:00
URL: http://trasslet.se
Postat av: Tova

Åh, vad tråkigt att du inte åker till Götet så mycket längre, i ärlighetens namn blir det ganska sällan för mig också numera. Men jag saknar mina barndomssomrar på Tjörns salta klippor :-)



Nä, vi hade faktiskt ingen namnfest heller för Elliot, funderade på det men blev aldrig av. Tycker det är såå fint med dop, men jag är inte med i svenska kyrkan och min sambos familj är typ buddhister så det skulle kännas ltie konstigt ;)

Hur kommer det sig att ni bor i Norge då? :)

Kram

2011-05-04 @ 22:04:02
URL: http://trasslet.se
Postat av: Tora - Viggos mamma

lycka till idag gumman!

Nu är ju veckan snart slut - shit vad det går snabbt! Om det är fint väder imorgon kanske vi kan ses på Aker Brygge? Ta en kaffe eller en glass i solen låter väl mysigt.?



puss&kram!

2011-05-05 @ 11:29:29
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0