Promenad och "jobb"-dag

Idag är det torsdag. Mammaträff-dag. Bara hälften kunde denna veckan också. Längesen hela gruppen var samlad nu faktiskt. Hoppas vi kan få till det nästa vecka. :)
De tre som kunde idag gick ialla fall en sväng runt Östensjövattnet, härligt promenadväder var det = inget regn och ingen stekande sol, utan lagomt varmt. Perfekt!
Väl hemma igen så körde jag och Göran lite bilar fram och tillbaka för han skulle lämna in sin på bilverkstad. Givetvis hade de inte tid idag (som jag trodde de avtalat), men det blev ialla fall beställt delar till bilen.

Klockan 15 kom Anouska hit, som jag skrev om igår. Och fick hela håret täckt av folieslingor och efteråt finslipade jag med en liten klipp. Resultatet blev hur bra som helst, ångrar att jag inte tog bild efteråt. Tog en där hon sitter med hela håret fullt av folie, men den får komma upp imorgon. Orkar inte vela med sladdar och sånt nu.

Nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på att Göran ska komma hem från sin extrakörning som han fick idag. Eller körningar. :) Några gånger fram och tillbaka från Gardemoen med räkor. Härligt med extra pengar!

Evelina fick ett litet bad innan sängdags idag. Tror snuvan börjar gå över, sakta men säkert. Otroligt jobbigt för både henne och mig när hon "är sån"...

Nu ska jag sitta för mig själv och dricka ett, eller fler, glas rött!
Trevlig kväll på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0