50 first dates

Är det någon som sett den filmen med Adam Sandler och Drew Barrymore? :) Väldigt gullig film. Trodde kanske att slutet skulle vara annorlunda, mer förutsägbart, men icke!
Många som sa att denna var den bästa med Adam Sandler, men jag vet inte. Den var helt okej. Värd att se! :)



Evelina har sovit i min famn ca halva filmen, och Göran ligger inne och sover - ska väckas om 10 min. Vi ska vara hos hans föräldrar kl 18 och äta Svinenakke. Mumma! Görans mamma är grym på att laga mat.
Just de! Göran och min mamma spelar nu framöver varje lördag på v75. Så idag blir första gången. Hoppas de vinner en slant eller två!

                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0