Tidig tisdag

Eftersom min kära går upp klockan 05:30 idag och jag ska upp 06:20 så är det lite knapp tid att hinna somna om på. Självklart lyckades jag inte. Säkert pga att jag ska till läkaren idag och tankarna sätter automatiskt fart.
Kommer alla värden vara bra denna gången tro?
Dumma tankar... Nåväl. Sitter i underbara soffan och myser in morgonen med frukost, tända ljus, en kopp choklad och svenska nyheter. Det ni! ;) Istället för att stressa så njuter jag... Vet dock att jag kommer vänta till sista sekunden innan jag packar ihop alla saker, så jag stressar det sista ändå!

Hörde att Grästorp tydligen bildat nåt parti som heter Sverigepartiet - ett nazistiskt parti. Det är väl att gå över gränsen? Kanske de har existerat länge, jag fick ialla fall höra om dem för första gången idag.

Ovant att jobba 12-18 igår. Är så van vid att gå hem kl 16 så det var skumt när det kom in "andra" kunder än dem som jag är van vid. :P
Men vad fint det blev efter ombyggningen i affären. :) En kund sa till mig igår att han inte kände igen sig överhuvudtaget, det kanske var lite överdrivet dock. Allt står på sin plats, bara att det är nya och fräsha hyllor och brödavdelningen ska vi inte tala om! :)

Nej, gumman. Jag ska inte glömma att prata om min skräck idag! <3

Kommentarer
Postat av: Anniz

Hihi, jag kan lova att du glömde det ändå ;)

2010-09-21 @ 18:37:42
URL: http://anncharlotteeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0