Sykehuset på tv 3 Norge

Sitter som vanligt i soffan och slappar. Har nyligen ätit en god middag och väntar på att Sykehuset ska börja. Ikväll visar det klipp från förlossningsavdelningen, en del av mig vill se, en annan inte...
Det sägs ju att man kan slappna av mer om man vet vad som händer, och de olika faserna, men jag vet inte. :)

Idag var jag trött på jobbet. Tror att det är pga. att det är måndag och en hel vecka ligger framför mig. Men å andra sidan är det också en dag närmare mamma-ledigheten.

Ikväll har min lilla pisse fått smaka på massa kyckling, det verkar som hon tyckte bra om det! Hon kommer hela tiden snikande från köket och slickar sig runt munnen.
Har märkt att när hon får massa "riktig mat", alltså smaka på det vi äter, så fäller hon inte lika mycket hår. Det uppskattas väldigt ska jag lova. Kunde ligga högar med hår runt om i lägenheten, såg ut som det var flera katter här inne vissa dagar när vi kom hem... Galet. Skönt att slippa dammsuga varannan dag också. Just nu räcker det långt med en gång i veckan.

Älsklingen har tagit ledigt på lördag, så vi åker till pappa redan på fredag efter jag är färdig på jobbet. Skönt att få en hel helg! Kanske redan har nämnt det föresten. :) Har ialla fall nämnt att vi ska åka till Uddevalla och köpa dator till mamma på lördag. Då är det skönt att ha en extra dag! Lite kvalitetstid med mamma och lite med pappa. Kanske det till å med blir årets sista golfrunda på söndag!? Hade varit kul. Får se vad magen säger... Kan annars alltid gå med pappa runt så det blir lite extra motion! Skadar aldrig. :)

Nu börjar Sykehuset på Tv 3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0