En dag i sängen kanske?..

Känns som att jag skulle kunna ligga i sängen hela dagen idag. Är så sjukt trött efter att ha jobbat en hel vecka. Skyller på att jag är gravid. Det är tillåtet va? :) Skönt är det att ialla fall vara ledig en hel helg för omväxlings skull.

Kommer dock inte bli en hel dag i sängen iaf. När min älskling kommer hem från jobb så ska vi förmodligen åka hem till min chef och se på en bil som jag har SÅ lust att köpa. En volvo v 70 Ocean Race. Så underbart vacker. Ska kolla upp lite hur det ser ut med försäkringar och sånt innan jag bestämmer mig. (A)
Vi får se!

Härligt att det stinker fisk efter en totalt misslyckad wook som jag skulle göra igår. Har gjort en sådan innan. Men jag vet inte, igår blev det INTE bra. Och givetvis ska jag få sona för det länge verkar det som. Gjorde ett desperat försök tillsammans med "Mr Muscle" förut. Men jag tycker fortfarande det luktar äckligt. 
Så ikväll ska jag då ge mig på nåt som väl väldigt få kan misslyckas med. Och om jag mot alla odds skulle misslyckas, så väljer jag att hänga av mig kock-mössan för all framtid...
Tacos - går ej att misslyckas med!?

Hm. Får se om jag ska slänga mig i duschen nu eller om jag tar det när jag kommit hem från My Boss istället... Tragiskt för Göran att komma hem och se mig sån här efter en jobb-lördag dock.
Tycker jag redan varit upp ur sängen för mycket idag. Gå på toa. Sängen. Hämta frukost. Sängen. Gå på toa. Hämta en banan och sätta på en maskin tvätt med arbetskläder. Och nu... GÅ PÅ TOA! *SUCK*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0