Till barnprogrammet

 
Idag har mina små sötnosar valt tomatsoppa till middag. Och knäckebröd till det. Jag hade mat kvar från igår och deras pappa är inte hemma så det var väldigt lätt att laga mat idag! 😊 De åt sådär extra mycket att de fick lite gott till efterrätt, till barnprogrammet här. 
Idag har jag jobbat min näst sista dag på jobbet före 4 veckors semester. Känns konstigt. Är så van vid att vara där nu så att vara borta 4 veckor känns skumt... Nästan lite trist. På lördag jobbar jag sista dagen och söndag åker vi till Lysekil. Har massa tvättar att ta hand om, packning och lite planering. Så tiden kommer förmodligen gå ändå så att säga. 
 
Ps: ♡ Tack för det fina kortet världens bästa mutti! ♡
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0