Sashimi

 
Någon som smakat sashimi någon gång? Ja, alla som smakat sushi har gjort det. Det är samma som sushi fast minus riset. Alltså bara fisken helt enkelt! Jag hade två stycken 10 bitars med sushi och tycker att riset kan vara sådär äckligt mättsamt så tog bara bort det - nyttigare och godare egentligen. Rullarna förstör man om man tar ut riset så de fick vara som de var. Mums så gott det är! Barnen fick lasagne och resten av det får bli lunch på jobbet imorgon. 
 
Känner att jag inte är helt på topp än efter sjukdom så blir mega trött på kvällarna. Det tar väl en stund innan kroppen återhämtat sig helt efter en sån omgång jag hade. Och stackars min lilla mami som blivit dålig också. ♡
Hoppas resten där ute är friska!?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0