"Nytt" kök

 
Fick nytt köksbord av min snälla mamma. ♡
Blev kanske lite ovanligt, men jag blev nöjd. Jag ska klä om tyget på stolarna också, köpte lite tyg från Ikea och ska låna en häftapparat av mamma så jag får fäst det ordentligt. Det blev ett vitt tyg med svarta detaljer, svarta prickar kan man väl säga. Men jag ska visa när stolarna är färdigklädda också. 
Nästa projekt här är att hitta knoppar och handtag till köksksluckorna och lådorna i köket. Idag var jag runt överallt och letade efter de hål-måtten som redan är, något som är HELT omöjligt.. Jag ringde pappa och fick tips på hur jag kan lösa det! Blev så glad! Ska ut och inhandla knoppar, handtag och så för att ordna. Resultat kommer när det är färdigt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0