Modellande

 
Imorse modellade vi lite innan dagis. Och som hon gjorde sig som modell. För mig oslagbart vacker! ♡
Ja, här kommer det alltså en hel hög med bilder från imorse, dock långt ifrån alla.
 
Även idag har det varit sol och jag har utnyttjat det till max. Först var jag ute och gick lite över 1 mil och sen har jag suttit på terassen i solen. Helt underbart skönt där ute och tack vare att vi har inglasad terarass så kan man liksom regulera temperaturen lite hur man vill genom att öppna mer eller stänga mer. Härligt varmt och gott var det iallafall!
 
Nu ska jag förbereda dagens middag som blir hemmagjord pizza. Vad ska ni äta för mat idag?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0