Halvvägs

 
Ja hörrni! Igår var vi halvvägs till julafton. Är ni klara med alla julklappar eller? Här har jag bara ett par stycken kvar att köpa, sen är jag färdig. Känns ganska bra med tanke på att jag ska jobba 16-22 december kvällstid och får då inte gjort så mycket de dagarna. Men julmaten är inköpt ocg julpyntet är framme. Så nu återstår bara de sista få julklapparna och granen. Det sista mysiga med andra ord.
Här blir det middag ikväll med mammagruppen, så igår åkte det sista pyntet fram för extra mysfaktor! 3 rätters blir det och jag ska ordna huvdrätten bestående av ribbe, surkål, sås, potatis och rödkål. Mums.
Barnen ska sova hos farmor och farfar inatt, vilket blir spännande, hoppas det går bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0