På språng

 
Vi har varit på språng hela veckan! Jag fick enorma problem med bilen och fick stanna längre i Sverige hos pappa än jag hade trott. Inte mig emot för vi har verkligen haft strålande solsken hela veckan och vi har alla njutit till fullo.
Evelina har varit ute från morgon till kväll och sovit till 09-10 på morgonen. Hoppas denna trenden fortsätter även under semestern då vi kommer vara där i en hel månad. Längtar!
 
Nu ska vi precis iväg till Helsestasjonen här. Väga lille Emil vilket ska bli spännande!
På onsdag ska jag till min läkare för 6 veckors kontroll också. Mycket som händer denna veckan. <3
 
Kramar från oss alla!
 
 
Evelina hos morfar. Hon har verkligen njutit av dessa dagarna... <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0