Post paket

Efter frukost pälsade jag på mig och Evelina och gick ut för att leka och hämta ett paket på posten. Jag trodde det var en bok som skulle komma, men det var en hel presentpacke med en "Mina första år" bok, en skötväska, en bebisbok som man kan hänga på tex vagnen och en "bebis guide bok". Blev väldigt glad då jag nästan hade glömt bort att jag beställt det.
Vi var på en dagis lekplats och lekte lite. Där slipper jag tänka på att hon kan galopera iväg om hon får för sig det, för grinden stänger jag såklart om oss!
 
Nu har denna lilla damen inte klagat på magont på några dagar och ingen är gladare över det än jag. Det värsta som finns är att veta att ditt allt inte har det bra på ett eller annat vis. Vi fortsätter med Lactulose ett tag till här vi. För säkerhets skull. Det var även läkarens rekomendation. Och istället trappa ner lite och se om det går bra utan.
 
För tillfället sover bägge mina kärlekar. När de vaknar sen ska vi ner till Evelinas farmor och farfar och äta mat.
Vad hittar ni på denna lördag?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0