Sovmorgon

Godmorgon söndag och välkommen v 13!
 
Imorse fick jag och Göran en sovmorgon som bara Evelina kan bjuda på!
Hon vaknade 07:15. Jag gick in och gav henne en hel hög med leksaker och la mig sedan i sängen för att sträcka mig lite. Nästa gång jag kollade på klockan var den lite över 10. Skönt att få sova ut riktigt samtidigt som det inte blev så sent uppvaknande för Evelinis. Trots att vi sov ut så är jag fortfarande trött. Kan ha något med hormoner att göra vill jag tro.
 
Här har det faktiskt snöat hela dagen och gör det fortfarande. Snöblandat regn rättare sagt. Men ändå första snöfallet iår!
 
Nu ska vi ut och möta Görans föräldrar och ta en kaffe vid hamnen. Inte för att lusten är jättestor men för att liten kan behöva springa av sig lite.
Vad har ni gjort i helgen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0