Butterfly skor till en bortskämd

Idag när jag lämnade Evelina sa de på dagis, till min stora förvåning, att hennes gummistövlar var alldeles för stora och att hon inte alls tyckte om att gå i dem. Konstigt tyckte jag eftersom hon sprungit runt som en tok i dem hela helgen... Men tydligen så kom det in en hel massa sand i dem när hon leker, och det var tydligen inte så kul för henne. Jag sa att jag skulle gå och köpa en par nya till henne idag.
Fram tills nu nyligen har jag känt mig dålig, varm och svimfärdig, så det har inte blivit några skor till lillan.

Farmor Sidsel ringde mig för ett par timmar sen och frågade om jag kunde komma ner och möta henne, eftersom jag var kass så skickade jag Göran som då nyss hade kommit hem från jobbet. Han kom upp efter en stund med kattmat till Sally och... ett par nya gympadojjor! Tack farmor, säger vi!

Se så söta, med små glittrande fjärilar på dessutom.
Jag vet en liten tjej som är riktigt riktigt bortskämd. Undra vem det kan vara?




Butterfly skor

Nu ska den lilla, bortskämda, hämtas från dagis strax!

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

åh så söta! Det finns såå mycket mer till tjejer. Både när det gäller skor och kläder.



Sv: ja man kan dra ut lådan så där kan man byta när man vill. Det finns bara i vitt tror jag men har man ork o tid kan man ju alltid slipa och måla. ;)



puss!

2012-05-03 @ 19:44:19
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0