1:a maj

Idag är det första maj och om vädret får tala så är våren här för att stanna att det ska komma SNÖ på lördag är en annan sak. Hela familjen har precis varit ute en liten sväng tillsammans, jag fick som jag ville igår, hehe. Det var helt underbart. Jag gick utan jacka och Evelina utan mössa och med väst på sig och det var nästan för varmt. Helt underbart att kunna stoppa de allra tyngsta och varmaste kläderna innerst i garderoben en stund nu! Vintern är avklarad och vi blickar framåt mot vår och sommar.

Idag ska vi som jag skrev igår ner till Görans föräldrar och äta något som vi inte vet vad det är än. Haha. Spännande!

Vad ska ni hitta på en ledig och solig dag som denna?






<3

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

Åh vad härligt! Här har vi gått barbenta och i bara linne, var 20+ och helt vindstilla - så jääkla gött!!

Nu lägger vi vintern bakom oss o blickar framåt! :)



Puss

2012-05-01 @ 19:37:40
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0