Bussen till ny look

Då har jag kommit hem från dagens äventyr, eller vad man ska kalla det. Jag har suttit i frisörstolen på Sogn gymnasium. Det tog närmare 4 timmar. Men vad gör det? Övning ger färdighet och jag blev ganska nöjd, inte 100% kanske, men man kan inte klaga på vad som helst! Jag fick slingor som jag ville och jag fick klippt mig som jag ville. Är man riktigt noga så får man i så fall gå till en erfaren frisör och betala flera tusen. Jag ordnar hellre lite här hemma på egen hand, som behöver justeras! Haha.



Jag skulle väl egentligen kolla in här för att säga hur det gått idag!
Nu ska vi gå och hämta en liten Evelina på dagis, sen ska vi hem och jag ska laga hemmagjorda pannbiffar - mumma!

Ha en fortsatt trevlig dag folkens!
Kramar från ett sol/molningt/varmt - Oslo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0