Höstdag

Idag är det en underbar höstdag! Jag är ute och promenerar och andas in massa frisk luft i näsan, fantastiskt! Jag gjorde precis ett stopp på biblioteket för att betala en räkning. Tur att det finns alternativ när datorn bråkar och inte vill vara med. Jag fick precis besked att jag får tillbaka den imorgon istället för idag. Det gör inget alls för mig, bara den kommer tillbaka hel och med alla bilderna i behåll så spelar det ingen roll alls hur länge jag är dator-lös. Vill också meddela att det gick väldigt bra på mitt läkarbesök igår. Mer om det liiite längre fram, ni får hålla er till tåls lite till. Idag jobbar jag 15-21 tillsammans med en relativt ny tjej på jobbet. Så jag har hela förmiddagen ledig vilket är både positivt och negativt. Just idag är det bra när solen skiner och himlen är blå, för då kan jag ta vara på dagen före jobbet. Hade jag jobbat 8-16 så hade jag garanterat inte orkat med utetid efter jobbet. Hänger ni med? Jag har planerat att gå en sväng innan jag vänder och går hem. När jag sedan duschat och ätit en sen frukost/lunch, tänkte jag dammsuga hemma. Vad ska ni hitta på idag?
Visst är hösten vacker? Vi har ännu inte kommit riktigt så långt som bilden visar men det känns tydligt i väder och vind att den ligger precis runt hörnet och jag välkomnar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0